niedziela, 1 września 2013

Zapraszam na śniadanie: pancakes!

Bardzo dawno nie jadłam pancakesów i wczoraj wieczorem mnie naszło, żeby je zrobić... Oto efekt!
Składniki:
2 szklanki mąki pełnoziarniste
250ml maślanki
2 jajka
3 łyżki cukru pudru
2 łyżeczki proszku do pieczenia
masło do smażenia
dodatki: wedle uznania - ja użyłam cukru pudru, malin i golden syrupu

Dokładnie wymieszać mąkę z cukrem i jajkami po czym dodać maślankę i połączyć wszystkie składniki żeby nie było grudek. Ciasto będzie miało konsystencję kleistej gęstej śmietany.
Smażyć na rozgrzanym maśle.

Smacznego :)

11 komentarzy:

  1. na takie śniadanie z przyjemnością wpadnę :))

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda że już po południu bo też bym zjadła dzisiaj u Ciebie takie pyszne śniadanie :)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam na rozdanie
    http://magicznezyciemarty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne placuszki, ja bym tam takie nawet na obiad zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śniadanko nie do pogardzenia! Takie smakołyki zawsze chętnie się wsunie;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarz! :)
Zapraszam również serdecznie do obserwowania bloga w Google+ oraz śledzenia na facebooku!

Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia :)