piątek, 4 kwietnia 2014

Chlebek bananowy

Lubię banany, ale czasem kupię ich najzwyczajniej w świecie za dużo i nie jestem w stanie zjeść wszystkich. W takich wypadkach z pomocą przychodzi ten przepis - na pyszne ciasto zwane chlebkiem bananowym.
Do zrobienia ciasta wystarczy miska, widelec i foremka. I to wszystko!
Przepis na ciasto znalazłam wieki temu w starych notatkach mojej Babci i piekę je od czasu do czasu :)
Składniki:
4 dojrzałe, miękkie banany
1 całe jajo
70 g miękkiego masła
3 płaskie łyżeczki cukru waniliowego
1 łyżka aromatu waniliowego 1/2 szklanki brązowego cukru
170 g mąki
1 łyżeczka sody oczyszczonej
szczypta soli

Banany rozgnieść dokładnie widelcem i wymieszać z miękkim masłem, jajkiem, brązowym cukrem, cukrem waniliowym i aromatem waniliowym.
Mąkę wymieszaną z sodą oczyszczoną i solą dodać do miski z bananami i wszytko dokładnie wymieszać.

Przelać do wyłożonej papierem bądź nasmarowanej masłem i wysypanej bułką tartą podłużnej formy do piekarnika nagrzanego do 180 stopni. Piec godzinę.

Smacznego :)

Zapraszam Was na trwający do 8 kwietnia KONKURS!

Do wygrania KAMIEŃ DO PIZZY FIRMY BAKERO!
Zasady i szczegóły:

Zapraszam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarz! :)
Zapraszam również serdecznie do obserwowania bloga w Google+ oraz śledzenia na facebooku!

Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia :)