niedziela, 6 lipca 2014

Shake malinowy

Pod moją pracą codziennie rano stoi Pan, który sprzedaje kanapki, soki i owoce. Ostatnio wypatrzyłam u niego cudne maliny, a że nie udało mi się dać rady całej łubiance w pracy - przywiozłam ze sobą trochę do domu. Było ich naprawdę trochę - garść, może dwie. A że dni coraz cieplejsze ostatnio, postanowiłam - zrobię shake'a!Wyszedł pyszny :)
Składniki:
około szklanki malin - najlepiej zmrożonych, ale niekoniecznie
3-4 gałki lodów waniliowych
1-1,5 szklanki mleka
łyżka miodu
sok z połowy cytryny lub limonki

Wszystkie powyższe składniki wrzucamy do blendera* i miksujemy do uzyskania jednolitej, jedwabistej konsystencji.
Przelewamy do szklanek i... smacznego :)

*Jeśli ktoś nie lubi pestek z malin, to warto najpierw zblendować maliny i przetrzeć je przez sitko. Z tym, że w takim przypadku malin nie mrozić - dodać świeże.
 
Dania na zimno - czyli co jeść w upalne dni Lato w pełni! Letnie Orzeźwienie 2014

4 komentarze:

  1. W mojej kuchni juz od kilka tygodni goszcza truskawki, maliny, jagody...! Ja zamiast mleka dodaje jogurt :)

    www.allnnothing.com

    OdpowiedzUsuń
  2. zrobiłabym, ale nie mam lodów:(

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolino, możesz zawsze zrobić najzwyklejszy koktajl z malin - tylko z mlekiem. Tylko koniecznie zimnym mlekiem :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarz! :)
Zapraszam również serdecznie do obserwowania bloga w Google+ oraz śledzenia na facebooku!

Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia :)